ATAG HG7111MX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de ATAG HG7111MX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marco_1974 10-04-2008
Geschreven voor: ATAG HG7111MX

Uitstekend vormgegeven en esthetisch gezien zeer mooie gaskookplaat. Een half jaar in bezit, en werkt geweldig. De wokbrander linksonder werkt zeer goed (om de wok goed heet op te stoken, zoals het hoort). Er blijft door de extra brede opstelling meer dan genoeg ruimte over om nog twee pannen op het vuur te zetten (de rijst dus en een sausje). De twee pits aan de rechterkant zijn standaardbranders en linksboven een kleine brander, deze opstelling is zeer praktisch gebleken. Ik heb juist deze gekozen omdat het 4 pits is (in extra brede opstelling); waarom zou je een 5 pits nodig hebben... ik heb nog nooit meegemaakt dat ik 5 pannen tegelijk op het vuur heb. Het is een glaskookplaat, dus schoonmaken is belangrijk. Dit gaat echter prima doordat er veel ruimte is tussen de pits. Maak allereerst de plaat schoon met een duppel dreft en wat water. Vervolgens haal je met een wonderdoekje de strepen weg en de kookplaat ziet er weer uit als nieuw. Ontsteken gaat eenvoudig door de betreffende draaiknop in te drukken. Hiervoor is wel een 220V aansluiting nodig in het keukenkastje. Kortom, een aanrader.